Cara دانلود درایور چاپگر HP

در این مقاله، دانلود درایور چاپگر HP را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید تا بتوانیم شما را در مورد نحوه دانلود درایور صحیح راهنمایی کنیم.

همانطور که می دانید در عصر تکنولوژی امروز یکی از پرکاربردترین دستگاه های جانبی موجود در اکثر منازل، مغازه ها، شرکت ها، ادارات اداری و دولتی چاپگر است. چاپگرها برای کاربردهای ساده و حرفه ای استفاده می شوند. انواع مختلفی از چاپگرها در بازار وجود دارد که با توجه به هدفشان به دسته های صنعتی، اداری بزرگ، اداری کوچک، مغازه ای و خانگی تقسیم می شوند. پرینترهای اچ پی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین چاپگرها در بین برندهای کنونی هستند.

چرا باید درایور چاپگر HP را دانلود کنیم؟

لازم است درایور چاپگر را در رایانه یا لپ تاپ به روز کنید یا سیستم عامل رایانه (ویندوز یا مک) را به نسخه جدید به روز کنید و درایور سی دی چاپگر با آن سازگار نیست یا اگر سی دی نرم افزار چاپگر باشد. در غیر این صورت، درایور چاپگر را دانلود کرده و آن را به طور کامل از ابتدا نصب کنید تا چاپگر شما مجددا راه اندازی شود و به دستگاه های لازم متصل شود. درایور چاپگر نرم افزاری است که بدون نصب آن، چاپگر نمی تواند به درستی به لپ تاپ یا کامپیوتر شما متصل شود و مورد استفاده قرار گیرد.

مطمئن ترین دانلود درایور چاپگر HP

البته برای به روز رسانی نرم افزار خود و استفاده از جدیدترین درایورهای هر چاپگر می توانید با کمی جستجو در گوگل آنها را پیدا کنید. اما HP همیشه به ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می اندیشد. به همین دلیل دامنه پشتیبانی شامل جدیدترین درایورها و نرم افزار برای نصب و پیکربندی تمامی این مدل های چاپگر می باشد.

چه پرینتر شما آخرین مدل چاپگر HP باشد یا یک مدل قدیمی، می‌توانید آخرین به‌روزرسانی‌های درایور را با استفاده از پیوندهای زیر بیابید.

چگونه درایور چاپگر HP را دانلود کنیم؟

فقط مدل چاپگر خود را به انگلیسی در قسمت جستجو وارد کنید، به عنوان مثال Laserjet Pro M454dn، و روی ارسال کلیک کنید. با انجام این کار به آخرین درایورها و نرم افزارهای چاپگر خود دسترسی خواهید داشت.

پس از کلیک بر روی ارسال، لیستی از نرم افزارها و درایورها مطابق شکل زیر ظاهر می شود. اگر کاربر معمولی و غیرحرفه ای هستید، نرم افزار پیشنهادی HP را دانلود کنید که با برچسب سبز رنگ توصیه شده در بالا مشخص شده است. این نرم افزار شامل مجموعه کاملی از درایورها و نصب کننده چاپگر با کاربری آسان می باشد.

نرم افزار HP را دانلود کنید

با این حال، اگر یک کاربر حرفه ای و متخصص فناوری اطلاعات هستید و می خواهید درایور چاپگر را دانلود کرده و در تنظیمات سیستم عامل کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید، برای کار با لوازم جانبی و پرینترها نیازی به نرم افزار ندارید، فقط کافی است انتخاب کنید و دانلود کنید. . نرم افزار موجود، درایورهای اولیه از لیست.

پس از دانلود درایور و نرم افزار چاپگر HP، اقدام به نصب آن کنید تا بتوانید از تمامی امکانات چاپگر به درستی استفاده کنید.

آخرین کلمه

آوا فرهنگ آریا ارائه دهنده محصولات و خدمات انواع پرینترهای اچ پی خریدی مطمئن با گارانتی معتبر و بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد. برای خرید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت لیست محصولات را مشاهده کرده و با انتخاب امکانات مورد نیاز خود و مقایسه محصولات، خریدی راحت را بر اساس نیاز خود انجام دهید، همچنین می توانید از طریق ارتباط تلفنی با متخصصان ما مشورت کنید. و واتس اپ

مشاهده ادامه: https://avafarhang.com/how-to-download-hp-printer-driver/