با پیشرفت تکنولوژی ماشین لباسشویی تکامل یافته و پیشرفت کرده و از نظر طراحی بدنه و کارایی شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است. یکی از مهمترین قطعات در ساخت ماشین لباسشویی طراحی درب آن است که در مدل های قدیمی در قسمت بالایی ماشین لباسشویی و در مدل های جدید در قسمت جلویی ماشین لباسشویی قرار می گیرد. با توجه به طراحی درب ماشین لباسشویی از بالا و جلو، نظرات کاربران در مورد استفاده از این وسایل متفاوت است. از آنجایی که راحتی استفاده از ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین معیارهای خرید ماشین لباسشویی است، ما اینجا هستیم تا با مقایسه ماشین لباسشویی درب ورودی و درب بالا، به شما کمک کنیم تا محصول کارآمدتری را انتخاب کنید.

جلو و بالای درب ماشین لباسشویی را با هم مقایسه کنید

قبل از مقایسه ماشین لباسشویی درب جلو و درب بالا، بهتر است کمی بیشتر با این مدل محصول آشنا شوید. انتخاب ماشین لباسشویی یکی از مهمترین کارهایی است که افراد با دقت زیادی انجام می دهند. ماشین لباسشویی باید لباس ها را به مدت طولانی بشویید و از هر نظر در بهترین حالت باشد. کیفیت ساخت بدنه، استاندارد بالای قطعات ماشین آلات، ظاهر مدرن، تنوع طرح و رنگ، قدرت شستشوی بالا، راندمان کار بالا، دوام و عمر مفید از جمله ویژگی های یک ماشین لباسشویی ایده آل است. برای تعمیر لباسشویی بوش با نمایندگی بوش تماس بگیرید.


در این صورت می توانید انواع ماشین لباسشویی را از برندهای مختلف داخلی و خارجی مشاهده کنید که هر کدام محصولات خود را در سطوح مختلف به فروش می رسانند. نمایندگی ماشین لباسشویی بوش مجموعه ای از بهترین و کارآمدترین انواع ماشین لباسشویی با طراحی های منحصر به فرد و شیک را روانه بازار کرده است که می توانید تمامی ویژگی های ذکر شده در این محصولات را مشاهده کنید.

ماشین لباسشویی درب جلو و درب بالا دو مدل مختلف ماشین لباسشویی موجود در بازار هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. بدون شک این طراحی منحصر به فرد درب ماشین لباسشویی بر عملکرد و کاربرد آن تاثیر گذاشته است. کیفیت، زیبایی، مصرف انرژی و حتی قیمت ماشین لباسشویی نیز به طراحی درب آن بستگی دارد. برای اینکه بین این دو محصول موجود در بازار بهترین را انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم مقایسه انجام شده برای این دو محصول را به طور کامل مطالعه کنید.

مقایسه ماشین لباسشویی درب ورودی و درب بالا: مصرف انرژی

اولین چیزی که در مقایسه ماشین لباسشویی با روکش جلویی و روکش بالایی باید در نظر گرفت مصرف انرژی و آب است. این موضوع مطمئناً تأثیر زیادی بر هزینه قبوض برق و آب شما خواهد داشت. بنابراین باید در انتخاب محصول خود دقت کنید. طبق تحقیقات انجام شده، ماشین های لباسشویی درب از جلو نسبت به ماشین های لباسشویی درب از بالا آب و برق کمتری مصرف می کنند.

امروزه نیز شاهد نمونه هایی از ماشین لباسشویی با برنامه های شستشوی اقتصادی در بازار هستیم. در این نوع ماشین لباسشویی می توان میزان مصرف انرژی را نسبت به شرایط عادی کاهش داد. شاید به همین دلیل است که ماشین لباسشویی بوش گرانتر از سایر محصولات خانگی است. این دستگاه ها در آخرین مدل های خود فرآیند شستشوی مقرون به صرفه ای دارند و هزینه شستشو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

مقایسه ماشین های لباسشویی درب جلو درب برتر است: سهولت استفاده

مقایسه دیگری که برای دو مدل ماشین لباسشویی درب ورودی و درب بالا انجام دادیم، به سهولت استفاده از آنها مربوط می شود. در مورد سهولت استفاده، باید بگوییم که ماشین لباسشویی با بار بالا انتخاب خوبی است. وقتی به این دستگاه ها نگاه می کنید، به راحتی خواهید دید که کار با کدام دستگاه برای شما راحت تر خواهد بود.

برای استفاده از ماشین لباسشویی تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که لباس های کثیف را در ماشین لباسشویی قرار داده و بعد از شستشو بیرون بیاورند. به لطف درب بالایی، نیازی به خم شدن یا نشستن در ماشین لباسشویی نیست، می توانید با باز کردن درب از بالا، لباس ها را داخل ماشین لباسشویی بیندازید. همچنین باز کردن درب ماشین لباسشویی هنگام شستن لباس راحت تر است.

در حالی که این کار برای تمیز کردن درب ورودی کمی دشوار به نظر می رسد. البته بر خلاف واشر درب ورودی، این گزینه مناسبی نیست. در اینجا ما واقعاً بین بهترین و بهترین هر دو انتخاب می کنیم. به طور کلی، برای کسانی که از کمردرد یا زانو درد رنج می‌برند، انتخاب یک ماشین لباسشویی کار معقول‌تری است.

مقایسه ماشین لباسشویی جلو و بالا: قدرت پاک کنندگی

کیفیت فرآیند شستشو البته یکی دیگر از نکات مهم خریداران در هنگام انتخاب ماشین لباسشویی است. این دستگاه چقدر قدرت تمیز کنندگی دارد و چقدر خوب می تواند لباس ها و ملافه های کثیف را لکه دار و تمیز کند.

ماشین های لباسشویی با درب بالا یا به اصطلاح سطلی هنگام شستن لباس ها کمی سریعتر و قدرتمندتر هستند. یعنی اصطکاک و گره خوردن لباس ها در این ماشین لباسشویی ها بیشتر است که البته می تواند هم یک مزیت باشد و هم یک عیب. زیرا قدرت بیشتر باعث تمیزتر شدن لباس می شود اما در عین حال می تواند به الیاف و بافت پارچه آسیب برساند.

همچنین این ماشین لباسشویی ها راه حل مناسبی برای شستن وسایل بزرگ نیستند. چون این چیزها ضد آب نیستند. با این حال، ماشین های لباسشویی درب، لباس های شسته شده را کندتر می شویند. حرکت ملایم وان نسبت به نوع درب بالایی ممکن است نیاز به زمان بیشتری برای شستشو داشته باشد، اما می توانید مطمئن باشید که الیاف لباس آسیب نمی بیند.

همچنین ماشین های لباسشویی جدید موجود در بازار برنامه های شستشوی متفاوتی دارند. ظرفیت زیادی برای نگهداری وسایل سنگین مانند ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی بوش، تخت، روبالشی و غیره دارد. و برنامه های مختلف شستشو وجود دارد.

این نوع برنامه ها به شما این امکان را می دهند که بهترین برنامه شستشو را برای هر لباس بسته به نوع پارچه و میزان کثیفی آن انتخاب کنید. بنابراین به طور کلی ماشین های لباسشویی درب جلو گزینه خوبی برای شستن لباس ها هستند.

مقایسه ماشین لباسشویی درب جلو و بالا: قیمت

قیمت یکی دیگر از عوامل مهمی است که خریداران هنگام خرید ماشین لباسشویی باید در نظر بگیرند. به طور کلی، ماشین لباسشویی های درب از جلو گران تر از ماشین های لباسشویی درب از بالا هستند. البته این کاملا طبیعی است. ماشین های لباسشویی واک این امکانات رفاهی و امکانات بسیار بهتری دارند و از نظر طراحی کابینت و فاکتورهای زیبایی، گزینه های مدرن و مدرن تری هستند. بنابراین، ارزش پرداخت بیشتر برای خرید چنین محصولات جذاب و در عین حال کاربردی را دارد.

مقایسه ماشین‌های لباسشویی درب جلو و از بالا: مزایا و معایب

مزایای ماشین لباسشویی درب ورودی:

مصرف کم انرژی و آب

تمیز کردن و شستشو با کیفیت بالا

یک انتخاب خوب برای فضاهای کوچک

کارکردها و امکانات بیشتری دارد

تنوع بالا

معایب ماشین های لباسشویی داخلی:

قیمت بالاتر

نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد.

در لباسشویی سرعت خود را کم کنید

استفاده از آن دشوارتر از ماشین لباسشویی با بار کامل است

مزایای ماشین های لباسشویی سقفی:

قیمت ارزان تر از ماشین لباسشویی درب ورودی

استفاده از آن برای پوشیدن و درآوردن لباس راحت تر است

این انتخاب برای اتاق های بزرگ مناسب است

لباسشویی سریع در لباسشویی سریع.

با توجه به اینکه آب در مواد شوینده باقی نمی ماند، لباس ها کپک نمی زنند و بدبو نمی شوند

معایب ماشین لباسشویی درب بالا:

امکان آسیب دیدن الیاف پارچه لباس به دلیل سرعت شستشو قوی

مصرف انرژی بیشتر

لوازم کمتری نسبت به واشر درب ورودی

نتیجه

ماشین‌های لباسشویی درب جلو و درب از بالا باید با هم مقایسه شوند تا کاربران بتوانند بهترین محصول را مطابق با انتظارات خود انتخاب کنند. ماشین‌های لباسشویی درب جلو معمولاً بهتر از ماشین‌های لباسشویی درب از بالا هستند. از نظر کیفیت شستشو، راندمان، مصرف آب و انرژی. گزینه های شستشو عمر سرویس و انتخاب محصول از طرفی ماشین های لباسشویی با درب بالا از نظر سهولت استفاده گزینه بهتری هستند. راندمان شستشو و سرعت و قیمت